Data publikacji: 2016-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwie prace. Kiedy warto o tym pomyśleć?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraPraca po pracy może oznaczać coś więcej niż reperowanie domowego budżetu. To może być s
Data publikacji: 2019-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avon Polska włącza się do inicjatywy ONZ na rzecz równości płciKategoria: LIFESTYLE, KarieraAvon jako pierwszy w branży w Polsce dołącza do inicjatywy ONZ,
Data publikacji: 2019-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oswoić strach, żeby osiągnąć sukcesKategoria: LIFESTYLE, KarieraFundamentami wielu sukcesów są… porażki. Brzmi jak paradoks?Cóż… na drodze do mistrzo
Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Absolwent w Roche – Rusza 7 edycja programu stażowego w Roche PolskaKategoria: LIFESTYLE, KarieraAbsolwent w Roche – Rusza 7 edycja programu stażowego
Data publikacji: 2019-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto buduje szklany sufit kobiet?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraKto buduje szklany sufit kobiet? Czym jest niewidzialna bariera i czy można o niej mówić w kontekści
Data publikacji: 2016-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs Absolwent Roku 2016Kategoria: LIFESTYLE, KarieraAdzuna szuka najlepszych, najzdolniejszych i najbardziej ambitnych absolwentów w Polsce! Podjęliśmy wspó�
Data publikacji: 2016-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zadbać o reputację w sieci?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraPortale społecznościowe są świetnym narzędziem tworzenia i budowania społecznych relacji. Ale mog
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraPowstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej
Data publikacji: 2016-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 typy toksycznych współpracownikówKategoria: LIFESTYLE, KarieraTrudno ich od razu rozpoznać. Ale kiedy już zarzucą na nas swoją sieć, praca może stać się
Kobiety w finansach – silniejsze niż przed pandemią, ale wciąż za mało cenioneWzrosła liczba osób oceniających wpływ kobiet na rozwój sektora finansowego jako duży – z 12% w 2018 roku poprzez 17% w 2019 roku do 26% w ro