Wiadomości branżowe

Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co żyć?

9 września oficjalnie wystartowała nowa kampania ING Życie. Jej głównym celem jest zachęcenie Polaków do pomyślenia o swojej przyszłej emeryturze.ING Zycie od kilku już lat głośno mówi o tym, że emerytura z ZUS i OFE będzie bardzo niska. Dodatkowo, w tym roku weszła w życie ustawa dotycząca zmniejszenia wartości składki przekazywanej do OFE z 7% do 2,3%. Niestety, różnica składki nie trafia do kieszeni przyszłych emerytów, tylko na pokrycie bieżącej dziury budżetowej. Co w takim razie będzie w przyszłości z naszymi emeryturami?W nowej kampanii ING Życie chce zachęcić Polaków do pomyślenia i zadbania o swoją przyszłą emeryturę. Na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.ingzycie.pl/emerytury pojawił się prosty kalkulator emerytalny, który pokazuje ile musimy odkładać miesięcznie, aby mieć 1000 zł lub więcej do emerytury. Kampania reklamowa ING Życie została oparta na pytaniach mających na celu wywołanie refleksji na temat przyszłości

9 września oficjalnie wystartowała nowa kampania ING Życie. Jej głównym celem jest zachęcenie Polaków do pomyślenia o swojej przyszłej emeryturze.

ING Zycie od kilku już lat głośno mówi o tym, że emerytura z ZUS i OFE będzie bardzo niska. Dodatkowo,
w tym roku weszła w życie ustawa dotycząca zmniejszenia wartości składki przekazywanej do OFE z 7% do 2,3%. Niestety, różnica składki nie trafia do kieszeni przyszłych emerytów, tylko na pokrycie bieżącej dziury budżetowej. Co w takim razie będzie w przyszłości z naszymi emeryturami?

W nowej kampanii ING Życie chce zachęcić Polaków do pomyślenia i zadbania o swoją przyszłą emeryturę. Na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.ingzycie.pl/emerytury pojawił się prosty kalkulator emerytalny, który pokazuje ile musimy odkładać miesięcznie, aby mieć 1000 zł lub więcej do emerytury. Kampania reklamowa ING Życie została oparta na pytaniach mających na celu wywołanie refleksji na temat przyszłości emerytalnej. W prasie, radiu oraz internecie pojawią się hasła takie jak: „Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć?, „Czy na starość będą utrzymywać się własne dzieci?”. Kampania będzie obecna także w outdorze: na megaformatowych siatkach, tablicach miejskich i przystankach autobusowych.

Elementy kampanii:

  • Internet: kampania banerowa na najpopularniejszych serwisach informacyjnych oraz w sieciach serwisów finansowych. Dodatkowo, e-mailing na skrzynki pocztowe: wp.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl. oraz kampania na Google.pl i jego serwisach partnerskich.
  • Kampania prasowa: prowadzona w „Gazecie Wyborczej” oraz  tygodnikach opinii – „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Uważam Rze”.
  • Radio: emisja spotów radiowych w stacjach ogólnopolskich: Radio Zet i RMF FM, Program 3 Polskiego Radia oraz stacjach lokalnych.
  • Outdoor: pojawienie się reklam na siatkach megaformatowych w 8 miastach w Polsce w centralnych punktach miast oraz na ponad 700 przystankach autobusowych. Dodatkowo, od października reklama pojawi się na ponad 600 tablicach miejskich. Dopełnieniem kampanii outdoorowej będą komunikaty emerytalne na gigantycznych tablicach (24mx8m) przy drogach Warszawa – Katowice, Warszawa – Gdańsk.
  • Komunikacja miejska: kampania na monitorach LCD w warszawskim metrze i w ponad 100 autobusach komunikacji miejskiej.
  • Ulotki tematyczne: rozdawane przez hostessy przed ponad 100 biurowcami w 8 miastach w Polsce.
A to już wiesz?  Dominik Smyrgała w "Dzienniku Polskim"

 

Czas trwania kampanii: wrzesień-listopad 2011r,

Agencja reklamowa: Grandes Kochonos

Zakup mediów: Pan Media Western

Strona WWW i kampania internetowa: 180heartbeats

Agencja PR: Multi Communications

Źródło ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy