Data publikacji: 2018-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Międzynarodowy Dzień Kawy 2018 – kobiety w świecie kawy i w StarbucksKategoria: LIFESTYLE, KarieraMiędzynarodowy Dzień Kawy 2018 – kobiety w świecie kawy i
Data publikacji: 2019-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przedłużamy termin zgłoszeń do Konkursu Wnętrze Roku SAW!Kategoria: LIFESTYLE, KarieraSAW zainicjowało konkurs, którego celem jest wyłonienie i prezentacja n
Data publikacji: 2018-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmieniając oblicze zatrudnieniaKategoria: LIFESTYLE, KarieraNieprzewidywalność, brak stabilności, mobilność – to nowa codzienność zglobalizowanego rynku pr
Data publikacji: 2020-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola na rzecz różnorodnościKategoria: LIFESTYLE, KarieraCoca-Cola działa na rzecz zróżnicowania i aktywnie wspiera kobiety w rozwoju zawodowym i osobistym
Data publikacji: 2019-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avon Polska włącza się do inicjatywy ONZ na rzecz równości płciKategoria: LIFESTYLE, KarieraAvon jako pierwszy w branży w Polsce dołącza do inicjatywy ONZ,
Data publikacji: 2017-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki zawód wybrać na progu dorosłości?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraOd tej jednej decyzji może zależeć niemal całe dorosłe życie. Bardzo ważne jest, aby je
Data publikacji: 2016-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 typy toksycznych współpracownikówKategoria: LIFESTYLE, KarieraTrudno ich od razu rozpoznać. Ale kiedy już zarzucą na nas swoją sieć, praca może stać się
Data publikacji: 2019-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z cyberświata na rynek pracy. Coca-Cola udostępniła grę mobilną YEPKategoria: LIFESTYLE, KarieraZ cyberświata na rynek pracy. Coca-Cola udostępniła grę mobi
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CZEGO TAK NAPRAWDĘ POTRZEBUJĄ PRACOWNICY?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraO najlepszych sposobach angażowania i motywowania pracowników napisano już wiele. Kolejne
Kobiety w finansach – silniejsze niż przed pandemią, ale wciąż za mało cenioneWzrosła liczba osób oceniających wpływ kobiet na rozwój sektora finansowego jako duży – z 12% w 2018 roku poprzez 17% w 2019 roku do 26% w ro