Data publikacji: 2020-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola na rzecz różnorodnościKategoria: LIFESTYLE, KarieraCoca-Cola działa na rzecz zróżnicowania i aktywnie wspiera kobiety w rozwoju zawodowym i osobistym
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CZEGO TAK NAPRAWDĘ POTRZEBUJĄ PRACOWNICY?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraO najlepszych sposobach angażowania i motywowania pracowników napisano już wiele. Kolejne
Data publikacji: 2019-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zainspiruj się! Zobacz live streaming z TEDxFulbrightWarsawKategoria: LIFESTYLE, KarieraTEDxFulbrightWarsaw organizowane jest pod hasłem „Be Bold. Never Regular�
Data publikacji: 2019-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blue Monday za biurkiem. Jak skutecznie walczyć z sezonową depresją?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraSyndrom Blue Monday nie musi dotyczyć każdego z nas. Ostatni po
Data publikacji: 2016-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 sposobów, by rozpoznać złego pracodawcę zanim będzie za późno.Kategoria: LIFESTYLE, KarieraLepiej dokładnie sprawdzić, czy na pewno chcemy pracować w dan
Data publikacji: 2018-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dofinansowanie posiłków antidotum na L4Kategoria: LIFESTYLE, KarieraZamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS
Data publikacji: 2016-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ADAMED SmartUP Academy – zajęcia dla młodzieży głodnej wiedzy!Kategoria: LIFESTYLE, KarieraJeżeli nauka to Twoja pasja, a tajemnice procesów zachodzącyc
Data publikacji: 2016-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fizyka czy medycyna to Twoja pasja? Zapisz się na ADAMED SmartUP AcademyKategoria: LIFESTYLE, KarieraW ciągu najbliższych miesięcy, w pięciu dużych miastach w
Data publikacji: 2020-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polka po 50-tce! Odważna i gotowa do działaniaKategoria: LIFESTYLE, KarieraTylko co czwarta Polka powyżej 50. roku życia jest aktywna zawodowo – wynika z danyc
Kobiety w finansach – silniejsze niż przed pandemią, ale wciąż za mało cenioneWzrosła liczba osób oceniających wpływ kobiet na rozwój sektora finansowego jako duży – z 12% w 2018 roku poprzez 17% w 2019 roku do 26% w ro