Wiadomości branżowe

Startuje wystawa ?4 żywioły ? Martyny Wojciechowskiej życie na 100%?

Startuje wystawa ?4 żywioły ? Martyny Wojciechowskiej życie na 100%?
10 września br. w Warszawie w galerii handlowej Złote Tarasy startuje wystawa „4 żywioły – Martyny Wojciechowskiej życie na 100 %”, której organizatorem jest magazyn „National Geographic Polska”, a mecenasem PZU. Wystawa do 17 listopada odwiedzi 5 największych polskich miast, a dzięki usytuowaniu w centrach handlowych, będzie dostępna dla szerokiej publiczności.Ekspozycja zdjęć podsumowuje 15 lat życia i wypraw Martyny Wojciechowskiej – znanej dziennikarki i podróżniczki, redaktor naczelnej miesięczników „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler”. Oprócz warszawiaków zdjęcia będą mieli okazję obejrzeć także mieszkańcy Poznania, Gdańska, Katowic i Krakowa.Martyna Wojciechowska to pisarka, podróżnicza, a także kobieta niestroniąca od przygód i adrenaliny, która wciąż stawia przed sobą nowe, coraz bardziej wymagające cele i wyzwania. Wystawa jest fotograficznym zapisem wrażeń i emocji, jakie towarzyszyły dziennikarce podczas wypraw, ukazuje jednocześnie, czym jest dla niej życie na 100%. O tym wszystkim Martyna Wojciechowska opowie podczas otwartego wernisażu wystawy w Warszawie, który

10 września br. w Warszawie w galerii handlowej Złote Tarasy startuje wystawa „4 żywioły – Martyny Wojciechowskiej życie na 100 %”, której organizatorem jest magazyn „National Geographic Polska”, a mecenasem PZU. Wystawa do 17 listopada odwiedzi 5 największych polskich miast, a dzięki usytuowaniu w centrach handlowych, będzie dostępna dla szerokiej publiczności.

Ekspozycja zdjęć podsumowuje 15 lat życia i wypraw Martyny Wojciechowskiej – znanej dziennikarki i podróżniczki, redaktor naczelnej miesięczników „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler”. Oprócz warszawiaków zdjęcia będą mieli okazję obejrzeć także mieszkańcy Poznania, Gdańska, Katowic i Krakowa.

Martyna Wojciechowska to pisarka, podróżnicza, a także kobieta niestroniąca od przygód i adrenaliny, która wciąż stawia przed sobą nowe, coraz bardziej wymagające cele i wyzwania. Wystawa jest fotograficznym zapisem wrażeń i emocji, jakie towarzyszyły dziennikarce podczas wypraw, ukazuje jednocześnie, czym jest dla niej życie na 100%. O tym wszystkim Martyna Wojciechowska opowie podczas otwartego wernisażu wystawy w Warszawie, który odbędzie się w sobotę 10 września o godzinie 14.00.

Motywami przewodnimi zdjęć prezentowanych na wystawie „4 żywioły – Martyny Wojciechowskiej życie na 100 procent”, są: ogień, woda, powietrze i ziemia – żywioły, towarzyszące dziennikarce podczas dalekich i bliskich podróży. Na 30 zdjęciach będziemy mogli obejrzeć wybrane przez samą bohaterkę obrazy ze wszystkich kontynentów i wielu zakątków świata, a także poznać stojące za poszczególnymi fotografiami opowieści i historie.

Wierzę, że mamy jedno życie i musimy je przeżyć na 100 procent. Dlatego nieustannie podnoszę sobie poprzeczkę i nie tylko marzę, ale po prostu mam odwagę konsekwentnie te marzenia realizować. Zapraszam więc Was do mojego świata rozpiętego pomiędzy 4 żywiołami – powiedziała Martyna Wojciechowska.

Wystawę „4 żywioły – Martyny Wojciechowskiej życie na 100 procent” będzie można obejrzeć w pięciu miastach w Polsce:

•             w Warszawie w CH Złote Tarasy od 10 do 22 września;

A to już wiesz?  PZU mecenasem ekspozycji insygniów Orderu Orła Białego

•             w Poznaniu w Galerii Malta od 24 września do 6 października;

•             w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej od 8 do 20 października;

•             w Katowicach w Trzech Stawach od 22 października do 2 listopada;

•             w Krakowie w CH Krokus od 5 do 17 listopada.

Zdjęcia na wystawie będzie można obejrzeć w godzinach otwarcia wymienionych centrów handlowych. Wstęp na wszystkie wystawy jest bezpłatny.

Wystawa jest realizowana w ramach prowadzonego przez PZU programu Życie na 100%, projektu edukacyjnego poświęconego budowaniu świadomości związanej z finansowym zabezpieczaniem przyszłości. Punktem wyjścia dla projektu były badania przeprowadzone na zlecenie PZU przez MillwardBrown SMG/KRC. Miały one na celu zdefiniowanie „życia na 100%” oraz poziomu wiedzy i ich zwyczajów związanych z oszczędzaniem oraz inwestowaniem. Badania wykazały, że oszczędzanie budzi wśród wielu konsumentów obawy. Kojarzy im się często z koniecznością wyrzeczeń lub odmawianiem sobie drobnych przyjemności. PZU przekonuje, że nie musi tak być. Mówi, że warto przed sobą stawiać cele i je realizować. Warto oszczędzać, inwestować, a tym samym zapewniać sobie pomyślną przyszłość, dać sobie szansę na realizację pasji. Warto żyć na 100%.

Życie na 100% jest sztuką, ciągłym dążeniem do realizacji postawionych sobie celów i marzeń. To życie polegające na szukaniu dróg i rozwiązań, które pomogą w urzeczywistnianiu pomysłu na siebie.

Więcej informacji o Wystawie, a także terminy wernisaży wystawy w innych miastach dostępne będą na stronie http://www.zyciena100procent.pl/ i http://www.national-geographic.pl/.

Miesięcznik National Geographic to legenda wśród magazynów, z historią sięgającą 120 lat wstecz. Za tym tytułem stoi największe towarzystwo naukowe na świecie, które do tej pory sfinansowało ponad 8 tys. grantów. National Geographic to pismo dla ludzi o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących wybitną fotografię i dbających o ochronę środowiska. Obecnie na świecie ukazują się 34 wydania lokalne magazynu National Geographic, a co miesiąc czyta go blisko 40 mln ludzi.

A to już wiesz?  Opracowana przez Polaków sonda z grafenu wykryje zawał podczas operacji serca. Jest dokładniejsza niż EKG i minimalizuje ryzyko powikłań pooperacyjnych

Polskie wydanie National Geographic ukazuje się od 1990 roku. Miesięcznik prezentuje na łamach spektakularne zdjęcia i publikacje z całego świata, a także lokalne reportaże. Co roku organizuje Wielki Konkurs Fotograficzny (od 2005 r.), który stał się najpopularniejszą imprezą tego typu w Polsce, zaś w dowód uznania dla wybitnych naukowców, podróżników i eksploratorów redakcja przyznaje nagrody „Travelery”. www.national-geographic.pl

 

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy