Wiadomości branżowe

Internetowa kariera pierwiastka

Terminy matematyczne - na przykład „wariacja” lub „kombinacja” - na stałe zagościły w języku potocznym. Media internetowe opisując i komentując bieżące wydarzenia najczęściej używają „sum” oraz „różnic”. W ostatnim czasie do codziennego użytku dołączył „pierwiastek”, który swoją popularność zawdzięcza polskim politykom, postulującym nowy system zliczania głosów w Unii Europejskiej. Czy na długo zagości w Internecie?NetSprint.pl przygotował raport dotyczący popularności wyrażeń matematycznych w polskim Internecie w 2007 r. W dniach 1-21 czerwca niezwykłą karierę zrobiło słowo „pierwiastek” – przed rozpoczynającym się szczytem Unii Europejskiej pojawiło się aż 14 razy częściej niż w styczniu. Pomiędzy 1 a 21 czerwca słowo „pierwiastek” pojawiło się w polskim Internecie 1421 razy. W tym miesiącu występowało zatem częściej, niż łącznie w okresie od stycznia do maja (963 razy). W styczniu 2007 pierwiastek pojawił się w polskim Internecie tylko 101 razy.W czerwcu – jeszcze przed

Terminy matematyczne - na przykład „wariacja” lub „kombinacja” - na stałe zagościły w języku potocznym. Media internetowe opisując i komentując bieżące wydarzenia najczęściej używają „sum” oraz „różnic”. W ostatnim czasie do codziennego użytku dołączył „pierwiastek”, który swoją popularność zawdzięcza polskim politykom, postulującym nowy system zliczania głosów w Unii Europejskiej. Czy na długo zagości w Internecie?


NetSprint.pl przygotował raport dotyczący popularności wyrażeń matematycznych w polskim Internecie w 2007 r. W dniach 1-21 czerwca niezwykłą karierę zrobiło słowo „pierwiastek” – przed rozpoczynającym się szczytem Unii Europejskiej pojawiło się aż 14 razy częściej niż w styczniu.
Pomiędzy 1 a 21 czerwca słowo „pierwiastek” pojawiło się w polskim Internecie 1421 razy. W tym miesiącu występowało zatem częściej, niż łącznie w okresie od stycznia do maja (963 razy). W styczniu 2007 pierwiastek pojawił się w polskim Internecie tylko 101 razy.

W czerwcu – jeszcze przed szczytem Unii Europejskiej - popularniejszymi słowami związanymi z matematyką były jedynie „suma” (3793) oraz „różnica” (1544).

Raport został przygotowany przy wykorzystaniu usługi monitorowania Internetu NewsPoint. NewsPoint monitoruje ponad 1000 serwisów, w tym portale, wortale, serwisy społecznościowe oraz blogi. Pełna lista źródeł znajduje się pod adresem:
http://www.newspoint.pl/download/NewsPoint_lista_serwisow.xls.

Raport w wersji online: http://www.newspoint.pl/nowosci/internetowa_kariera_pierwiastka.

Więcej na temat NewsPoint: www.newspoint.pl.


NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Współpracuje z kilkoma tysiącami klientów prezentujących swoje reklamy w wynikach wyszukiwania oraz systemie reklamy kontekstowej Adkontekst (zasięg w czerwcu wg badań Megapanel/PBI wyniósł 87%).

Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet, NetSprint Site i NetSprint eCommerce. Na początku 2007 roku NetSprint wprowadził na rynek aplikację NewsPoint - monitoring komunikacji w Internecie, oferujący nowatorskie narzędzia badania treści publikowanych w Internecie.

A to już wiesz?  Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje medycynę, w tym także onkologię. Polacy opracowali platformę błyskawicznie wykrywającą raka prostaty

NetSprint.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych Europy Środkowej. Wyszukiwarka NetSprint jest dwukrotnym zwycięzcą konkursu "Teraz Internet" w kategorii "Baza danych, katalogi, wyszukiwarki. Spółka zajęła również siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Właścicielem NetSprint.pl jest międzynarodowa grupa medialna Mecom Europe.

Dane kontaktowe:

Marcin Jabłoński
Project Manager
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Tyniecka 44c, 02-621 Warszawa
tel./fax. (22) 8 444 990 w. 111
e-mail: [email protected]

Olga Kamińska
Specjalista ds. public relations
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Tyniecka 44c, 02-621 Warszawa
tel. 022 8 444 990 w. 404
e-mail: [email protected]

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy