Wiadomości branżowe

ING Bank Śląski ma najlepszego szefa marketingu

Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmianą wizerunku ING Banku Śląskiego, obejmujące kreatywną sprzedaż produktów bankowych oraz unowocześnienie wizerunku i polityki sprzedaży. Wpływ na wyróżnienie miały również pomysłowe reklamy. „Cieszy mnie wyróżnienie magazynu Media i Marketing ponieważ pokazuje, że konsekwentne działanie ma sens. Takie nagrody dają ogromną satysfakcję z wykonywanej pracy i mobilizują do dalszego działania. Mam nadzieję, że nie tylko mnie. Za tym sukcesem stoi bowiem codzienna praca całego sztabu ludzi” – powiedział Roman Jędrkowiak , Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing. Roman Jedrkowiak jest związany z ING Bankiem Śląskim od 2005 r., obecnie odpowiada za komunikację marketingową, customer intelligence (zarządzanie bazami danych i cross-selling) oraz business intelligence (analiza finansowa, analiza konkurencji, badania rynku). W swojej karierze otrzymał wiele nagród w najważniejszych konkursach w branży komunikacji

Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmianą wizerunku ING Banku Śląskiego, obejmujące kreatywną sprzedaż produktów bankowych oraz unowocześnienie wizerunku i polityki sprzedaży. Wpływ na wyróżnienie miały również pomysłowe reklamy.

„Cieszy mnie wyróżnienie magazynu Media i Marketing ponieważ pokazuje, że konsekwentne działanie ma sens. Takie nagrody dają ogromną satysfakcję z wykonywanej pracy i mobilizują do dalszego działania. Mam nadzieję, że nie tylko mnie. Za tym sukcesem stoi bowiem codzienna praca całego sztabu ludzi” – powiedział Roman Jędrkowiak , Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing.

Roman Jedrkowiak jest związany z ING Bankiem Śląskim od 2005 r., obecnie odpowiada za komunikację marketingową, customer intelligence (zarządzanie bazami danych i cross-selling) oraz business intelligence (analiza finansowa, analiza konkurencji, badania rynku). W swojej karierze otrzymał wiele nagród w najważniejszych konkursach w branży komunikacji marketingowej na świecie. Jest zdobywcą 7 nagród Effie, z czego 5 z nich otrzymał za kampanie marketingowe związane z ING.

W 2008 ING Bank Śląski otrzymał Srebrną Effie w kategorii „usługi finansowe” oraz Brązową Effie w kategorii „kampanie długofalowe”. Srebrną Effie wyróżniono kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego „Lokata jest bez sensu", natomiast brązową Effie kampanię kredytu hipotecznego „Dojeżdżamy, załatwiamy”.

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Liczba kart kredytowych rośnie jak na drożdżach!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy