Wiadomości branżowe

Dziś i jutro marketingu

Określenie kierunków i perspektyw rozwoju marketingu w Polsce będzie głównym tematem V Konferencji Naukowej Katedr Marketingu Uczelni Technicznych. Hasłem przewodnim spotkania jest: Marketing 2010. Teraźniejszość i przyszłość. Konferencja odbywać się będzie 9 i 10 grudnia w hotelu Novotel Gdańsk Marina. Uroczyste otwarcie spotkania zaplanowano na godz. 11.00.  Udział w konferencji potwierdziło 40 znamienitych przedstawicieli środowiska nauki, wywodzących się ze wszystkich ważniejszych ośrodków w Polsce. Jednak w spotkaniu uczestniczyć będą nie tylko naukowcy, ale także praktycy biznesu, co z pewnością ułatwi wymianę poglądów i wzajemną twórczą inspirację. – Mamy nadzieję, iż taka formuła będzie sprzyjać poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań oraz kreowaniu nowych koncepcji naukowych – podkreślają organizatorzy konferencji. Zgromadzeni zamierzają określić kierunki i perspektywy rozwoju marketingu w Polsce oraz wymienić się doświadczeniami naukowo-dydaktycznymi w tym zakresie. Zamierzeniem dyskutantów jest także ocena użyteczności wiedzy o zarządzaniu marketingiem w praktyce gospodarczej.Konferencja

Określenie kierunków i perspektyw rozwoju marketingu w Polsce będzie głównym tematem V Konferencji Naukowej Katedr Marketingu Uczelni Technicznych. Hasłem przewodnim spotkania jest: Marketing 2010. Teraźniejszość i przyszłość. Konferencja odbywać się będzie 9 i 10 grudnia w hotelu Novotel Gdańsk Marina. Uroczyste otwarcie spotkania zaplanowano na godz. 11.00.  

Udział w konferencji potwierdziło 40 znamienitych przedstawicieli środowiska nauki, wywodzących się ze wszystkich ważniejszych ośrodków w Polsce. Jednak w spotkaniu uczestniczyć będą nie tylko naukowcy, ale także praktycy biznesu, co z pewnością ułatwi wymianę poglądów i wzajemną twórczą inspirację. – Mamy nadzieję, iż taka formuła będzie sprzyjać poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań oraz kreowaniu nowych koncepcji naukowych – podkreślają organizatorzy konferencji. 

Zgromadzeni zamierzają określić kierunki i perspektywy rozwoju marketingu w Polsce oraz wymienić się doświadczeniami naukowo-dydaktycznymi w tym zakresie. Zamierzeniem dyskutantów jest także ocena użyteczności wiedzy o zarządzaniu marketingiem w praktyce gospodarczej.

Konferencja dotyczyć będzie następujących obszarów: *teoria marketingu: koncepcje, ujęcia, paradygmaty, trendy, metody oraz innowacje;*praktyka marketingu: relacje z otoczeniem marketingowym, elementy systemu marketingowego, strategie marketingowe, wybrane działania marketingowe, komunikacja marketingowa, etyczne aspekty marketingu;*dydaktyka marketingu: programy i procesy dydaktyczne, metody i środki nauczania, praktyki studenckie, koła naukowe, kontrola i ocena postępów w nauce, prace dyplomowe.

W programie konferencji znajduje się wiele interesujących wystąpień, m.in.: „Marka społecznie odpowiedzialna – wpływ stosowania CSR na wartości nauki”, „Specyfikacja czynników cenotwórczych” na nawet „Wykorzystanie bursztyny w kreowaniu wizerunku województwa pomorskiego”. Pełen program konferencji znajduje się na stronie http://www.katedramarketingu.pl/

Uwaga! Wymagana była wcześniejsza rejestracja na konferencję. Bez rejestracji zapraszamy dziennikarzy.

Jubileusz prof. dr hab. Marianny Daszkowskiej
Tegoroczna konferencja katedr marketingu będzie miała szczególny charakter ze względu na jubileusz pracy twórczej prof. dr hab. Marianny Daszkowskiej, kierownika Katedry Marketingu WZiE. Jako nauczyciel akademicki Pani Profesor spełnia się już 45 lat. Na PG wykłada dokładnie od 1 września 2001 roku, wcześniej związana była z Uniwersytetem Gdańskim.Przedmiotem badań prof. Marianny Daszkowskiej jest przede wszystkim: systemowe ujęcie marketingu, efektywność działań marketingowych, ekonomiczna teoria usług, a także nowe koncepcje marketingu usług.

A to już wiesz?  Maria Skłodowska Curie ? kobieta niezwykła znowu przemówiła
Źródło Politechnika Gdańska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy