Wiadomości branżowe

Ciszewski PR ponownie zdobywa Silver Drum za kampanię produktową

Portorož, 8 października 2010Na trwającym obecnie festiwalu Golden Drum agencja Ciszewski Public Relations zdobyła statuetkę Silver Drum w kategorii Marketing PR for products za kampanię realizowaną na rzecz firmy BRITA.Producent filtrów do wody BRITA prowadzi nagrodzoną kampanię „Zaufaj wodzie z kranu” wraz z zespołem Ciszewski PR od początku 2010 roku. Działania mają na celu przełamanie stereotypów Polaków dotyczących spożywania filtrowanej wody z kranu. Agencja stworzyła nowy zawód BRITA testera wody, który przez 4 miesiące sprawdzał wraz z Wydziałem Chemii Uniwersytetu Warszawskiego jakość wody w 10 polskich miastach. W efekcie badań powstał raport, który dowodzi, że woda w Polsce spełnia normy i jest bezpieczna do spożycia. Kampania została wsparta działaniami w internecie, m.in. na portalu Facebook. Dzięki przeprowadzonym działaniom PR kampania była szeroko komentowana w mediach. Do września ukazało się ponad 500 publikacji.Koordynacją kampanii dla firmy BRITA zajmuje się Sylwia Sasal – Account Manager w Ciszewski PR. Wraz z nią dla BRITA pracują Agata Bittner oraz Magdalena Pawlak z działu Corporate Consulting & CSR, kierowanego przez

Portorož, 8 października 2010

Na trwającym obecnie festiwalu Golden Drum agencja Ciszewski Public Relations zdobyła statuetkę Silver Drum w kategorii Marketing PR for products za kampanię realizowaną na rzecz firmy BRITA.

Producent filtrów do wody BRITA prowadzi nagrodzoną kampanię „Zaufaj wodzie z kranu” wraz z zespołem Ciszewski PR od początku 2010 roku. Działania mają na celu przełamanie stereotypów Polaków dotyczących spożywania filtrowanej wody z kranu. Agencja stworzyła nowy zawód BRITA testera wody, który przez 4 miesiące sprawdzał wraz z Wydziałem Chemii Uniwersytetu Warszawskiego jakość wody w 10 polskich miastach. W efekcie badań powstał raport, który dowodzi, że woda w Polsce spełnia normy i jest bezpieczna do spożycia. Kampania została wsparta działaniami w internecie, m.in. na portalu Facebook. Dzięki przeprowadzonym działaniom PR kampania była szeroko komentowana w mediach. Do września ukazało się ponad 500 publikacji.

Koordynacją kampanii dla firmy BRITA zajmuje się Sylwia Sasal – Account Manager w Ciszewski PR. Wraz z nią dla BRITA pracują Agata Bittner oraz Magdalena Pawlak z działu Corporate Consulting & CSR, kierowanego przez Karolinę Kukielską. Strategię działań PR dla firmy BRITA stworzyli Sylwia Sasal, Marlena Przybyszewska i Sebastian Hejnowski.

Ta nagroda jest dla nas szczególnie cenna, gdyż kampania PR dla BRITA została w całości przygotowana i wykonana przez zespół Ciszewski PR. Dowodzi ona naszych wysokich kompetencji w obszarze PR-u produktowego – powiedział wczoraj Sebastian Hejnowski – Dyrektor Zarządzający Ciszewski PR, odbierając nagrodę z rąk jury.

W tegorocznym konkursie Golden Drum do kategorii public relations zgłoszono łącznie 13 prac z Polski. Trzy zgłoszenia Ciszewski PR zakwalifikowały się do finału. Kampania dla BRITA jest jedyną polską kampanią nagrodzoną w kategorii PR.

Statuetka Silver Drum jest drugą w historii Ciszewski Public Relations. Poprzednią agencja zdobyła rok wcześniej w tej samej kategorii dla kampanii „Dzień przytulania”, prowadzonej przez markę Hoop Cola.  Wyróżnienie te poprzedziło deszcz nagród dla Ciszewski PR, która w ciągu roku zyskała nagrody Magellan, Złote Spinacze, Kreatury, Impactor oraz tytuł Agencji Roku.

A to już wiesz?  W ciągu najbliższych lat Polska będzie potrzebować 200 tys. specjalistów od sztucznej inteligencji. Mimo postępującej automatyzacji pracy na rynku nie zabraknie

Odbywający się od 17 lat festiwal reklamy Golden Drum jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży marketingowej w Europie. Co roku w październiku do słoweńskiego Portorož przyjeżdża ponad tysiąc praktyków reklamy i marketingu. W ubiegłym roku wprowadzono do konkursu nagrodę dla kampanii public relations.

 

Film prezentujący kampanię: http://www.youtube.com/watch?v=51rh_FIa7Ig

Prezentacja projektu BRITA Tester

Brita Tester na Facebooku: http://www.facebook.com/BRITATester

Ciszewski PR na Facebooku: http://www.facebook.com/ciszewskipr

Strona www kampanii: http://www.tester.brita.pl/

Prezentacja projektu How to tell Her dla Rexona

Prezentacja projektu Thank you Solidarity dla ECS

****

Ciszewski Public Relations Sp. z o. o. działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce. Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Wśród klientów agencji znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Nivea Polska, Bayer, Kofola-Hoop, Kingston Technology i Allegro.pl. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Więcej informacji na www.ciszewskipr.pl

Źródło MSLGROUP. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy