Magister

Przed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC

Przed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r. FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOW

Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.

FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOW

Przed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezentuje początków artystów na scenie jednego z największych festiwali muzycznych w Europie – Sziget Festiwal, który rozpoczyna się już dzisiaj, a potrwa do wtorku 13 sierpnia. Wśród finalistów, mających szansę na występ przed tak dużą publicznością, znalazł się polski zespół – So Flow.

ibis MUSIC to nowa muzyczna kampania marki ibis, której inauguracja odbyła się w marcu tego roku. Punktem kulminacyjnym akcji jest festiwal Sziget 2019, w trakcie którego swoje umiejętności zaprezentuje dziewięcioro młodych artystów. Dzięki temu muzycy staną się częścią niezwykłego widowiska rozgrywającego się na europejskiej scenie, pod patronatem ibis. Wschodzące dziewięć gwiazd muzycznej sceny zaprezentowali swoje umiejętności podczas serii kameralnych koncertów ibis MUSIC, ale także – reprezentowania kluczowych dla marki regionów. W poszczególnych lokalizacjach za wyłonienie zwycięzców odpowiadało grono jurorów, w skład którego weszli eksperci z branży, przedstawiciele ibis, a także partnerzy programu.
Muzyczne odkrycia festiwalu Sziget
W trakcie pierwszego etapu ibis MUSIC, w hotelach marki odbyły się 44 koncerty, a ibis zaprosił do współpracy ponad 90 początkujących artystów z 17 krajów na całym świecie. Współpraca ze Spotify, najbardziej popularnym globalnym serwisem streamingowym, miała na celu zidentyfikowanie nowych trendów lokalnej muzyki. Odkrycia ibis umożliwiają gościom hotelu, jak i podróżnym, zapoznanie się z nieznanymi dotąd artystami i gatunkami.

Finałem akcji jest trwający tydzień festiwal Sziget, w trakcie którego europejska scena pod patronatem ibis, stanie się sercem muzycznych i lokalnych odkryć. W trakcie pierwszego dnia festiwalu (Ed Sheeran wystąpi 7. sierpnia), ibis przejmie kontrolę nad sceną, przez co umożliwi finalistom ibis MUSIC, przez cały dzień prezentowanie swoich umiejętności. Do grona wschodzących gwiazd ibis należą: Naë (Francja), Nxdia (Wielka Brytania), Gilsons (Brazylia), Moglii (Niemcy), Maria Yfeu (Hiszpania), Qaayel (Moroko), MVNSI (Belgia), So Flow (Polska), Glass Cristina (Meksyk).

A to już wiesz?  Czy tablet może zastąpić rodziców?

Życiowa szansa dla zwycięzcy ibis MUSIC 2019

Spośród grona dziewięciu finalistów ibis MUSIC, ibis tytułem zwycięzcy MUSIC 2019 uhonoruje jednego szczęśliwca. Festiwalowe nagranie z finałowego występu artysty zostanie udostępnione na dedykowanej dla ibisa platformie: www.ibis-music.com, gdzie każdy będzie mógł na nie oddać swój głos. Dzięki uprzejmości Sony Music UK’s 4th Floor Creative, dla fanów zwycięzcy zostanie zorganizowany dzień spotkania z gwiazdą.
Ibis Open Studio – czyli tętniące życiem chwile spędzone w dobrym towarzystwie
Ostatnia transformacja marki ibis umożliwiła zaoferowanie lokalnym mieszkańcom oraz podróżnym, nowego wymiaru gościnności i stworzenie tętniących życiem miejsc zachęcających do nawiązywania kontaktów z lokalną społecznością. Zaangażowanie marki sięga daleko poza mury hotelu, dlatego podczas festiwalu Sziget, ibis przygotuje tętniące życiem miejsca sprzyjające relaksowi, zaprojektowane specjalnie z myślą o nawiązywaniu relacji.

ibis Open Studio – to połączenie otwartości marki z pasją do muzyki – dwupiętrowy, otwarty po bokach, baldachim, z różnorodnymi animacjami zachęcającymi uczestników festiwalu do wspólnej zabawy z przyjaciółmi. Spersonalizowane, muzyczne studio przyczyniło się do zorganizowania konkursu fotograficznego, który zachęca grupy przyjaciół do stworzenia paczki, robiącej swoje muzyczne zdjęcia, aby udostępniać je w mediach społecznościowych i wygrywać nagrody. Muzyczne urządzenie Mash Machine zapewnione przez ibis, umożliwia stworzenie wyjątkowej muzyki, którą każdy może zabrać ze sobą do domu, jak również korzystanie przez cały dzień z muzycznych gier, zorganizowanych przez ibis. Ich zadanie to jednoczenie ludzi w chwilach wspólnej, tętniącej życiem, zabawy. Oprócz przygotowanych na zamówienie mebli, zaprojektowanych z myślą o nawiązywaniu kontaktów towarzyskich, uczestnicy festiwalu mogą także rozkoszować się zimnymi drinkami serwowanymi w barze Charlie’s Corner. Jest to koncepcja marki na codzienne serwowanie posiłków oraz napojów, w godzinach od 11:00 do 2:00.
Spędzić noc w niezwykle komfortowych warunkach
Oprócz ibis Open Studio, ibis będzie oferował uczestnikom festiwalu możliwość wygrania pobytu w hotelu ibis i zakwaterowania w ekskluzywnym apartamencie. W trakcie festiwalu, przedstawiciele ibis wybiorą najciekawsze zdjęcia zaprezentowane podczas konkursu ibis Open Studio, aby umożliwić grupie sześciorga przyjaciół porzucenie namiotów na rzecz nocy spędzonej w komfortowym apartamencie. Wyjątkowe doświadczenie z pobytu, gorący prysznic, wygodne łóżka i usługa sprzątania apartamentu. Nagroda to doskonały przykład tego co, ibis może zaoferować w każdym miejscu na całym świecie.

A to już wiesz?  Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej - po co studentowi sezam?

O MARCE IBIS
Hotele ibis należące do Grupy Accor to obiekty gwarantujące nowoczesność, wygodę oraz najwyższą jakość świadczonych usług w przystępnej cenie. Marka nieustannie wprowadza innowacje w celu zapewnienia swoim gościom jeszcze większej nowoczesności, wygody i dostępności. W ten sposób powstała między innymi rewolucyjna koncepcja łóżka „Sweet Bed™ by ibis”, a także znakomicie zaprojektowane i przyjazne dla gości przestrzenie wspólne, współcześnie zaaranżowane restauracje i bary oraz wyjątkowy koncept kulinarny – „ibis Kitchen”. Marka ibis ze względu na jakość świadczonych usług, niezawodność oraz zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska jest globalnie rozpoznawalna. Założony w 1974 roku ibis jest obecnie europejskim liderem wśród hoteli klasy ekonomicznej oraz 4. co do wielkości na świecie w swojej kategorii, z ponad 1170 hotelami i 150 748 pokojami w 66 krajach.

O GRUPIE ACCOR
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4800 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy